fredag 16 oktober 2009

HEJ!!

Hej hopp..
Sitter i min soffa här hemma m fötterna på bordet o kikar runt på Internet. Fredag är det o det är sååå underbart! Har nyligen blivit arbetslös efter ca 9 månader på hjärt/lungmedicin. Just för tillfället är det fortfarande rätt skönt att gå hemma m det är klart det lär väl bli långtråkigt... Har jobbat mycket (!) och allt har gått i ett m studier o jobb om vartannat i flera år, så jag är trött i kroppen o knoppen kan man säga! Så just nu tar jag tillvara på vilan som kroppen behöver!
Saknar ju givetvis gemenskapen med arbetskamraterna m vet att jag inte kommer gå arb lös för evigt, detta är bara en tidsfråga...
Funderar även ¨på att ev läsa vidare. Har iaf sökt lite kurser o program till våren.. Får se vad jag kommer in på..
Hur som helst så fördriver jag mina dagar just nu m "surfning" på nätet, vila, läsning, motion o annat livsbejakande.

Vad har hänt se sist jag bloggade då?? Ja vi har varit på semester i somras, Ayia Napa på Cypern, här kommer lite bilder fr det:









2 kommentarer:

Hjärtans sa...

Hallå där! Så du är tillbaka. Själv skriver jag ca 1 ggr i halvåret....gillar tyvärr inte att skriva. Men älskar att läsa!!! Har försökt skriva i årsböcker när barnen var små. Men efter några veckor så rann et också ut i sanden. Var på "Musicquiz" på Harrys igår. God mat och snack med jobbkompisar! Hörs!

Grodmamman sa...

Kul att du är tillbaka i blogglandia!:)
Hade inte dött av några veckors ledighet jag heller, men men, ska vara ledig några dagar på höstlovet. Det ska bli sååå skönt!
Kram